Una peixera amb Scratch

Aquest projecte consisteix en dissenyar i programar una peixera amb Scratch.

Entra a l'editor de la web d'Scratch 3.0 i segueix aquestes instruccions:
I, com sempre, si tens algun dubte o problema, escriu-ho a COMENTARIS.

Comentaris

  1. Hola soc la Yasmina i ja he acabat la meva peixera.

    ResponElimina
    Respostes
    1. I està molt bé! Ara mateix la publico al nostre blog! Gràcies!

      Elimina
  2. Hola Joan, soc l'Hector, tinc un dubte, com es cambia el peix

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Hèctor. Això que demanes és al punt 4 de les instruccions. Però no hi pateixis, si no te'n surts, ja ho anirem aprenent a l'escola.

      Elimina
  3. Hola Joan, soc l'Héctor, o e tornat a fer, l`has rebut?

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Escriu el comentari tan bé com puguis, sense fer faltes, sense córrer. Revisa'l un cop l'hagis acabat.