Una peixera amb Scratch
Aquest projecte consisteix en dissenyar i programar una peixera amb Scratch.
Entra a l'editor de la web d'Scratch 3.0 i segueix aquestes instruccions:
Entra a l'editor de la web d'Scratch 3.0 i segueix aquestes instruccions:
I, com sempre, si tens algun dubte o problema, escriu-ho a COMENTARIS.
Hola soc la Yasmina i ja he acabat la meva peixera.
ResponEliminaI està molt bé! Ara mateix la publico al nostre blog! Gràcies!
EliminaHola Joan, soc l'Hector, tinc un dubte, com es cambia el peix
ResponEliminaHola, Hèctor. Això que demanes és al punt 4 de les instruccions. Però no hi pateixis, si no te'n surts, ja ho anirem aprenent a l'escola.
EliminaHola Joan, soc l'Héctor, o e tornat a fer, l`has rebut?
ResponEliminaSí, Héctor! I està molt bé!
Elimina